Facebook Pixel

Гарантія та обслуговування: що важливо знати при покупці теплої підлоги

Гарантія та обслуговування: що важливо знати при покупці теплої підлоги

Підлогові системи опалення будь-якої модифікації – це складне, високотехнологічне та недешеве обладнання. Будь-який користувач не бажає вкладати кошти без отримання гарантії щодо їх безперебійної роботи. Наші експерти розповідають, що таке гарантійні зобов'язання на товар та які терміни закладає виробник для різних типів теплої підлоги.

Лікнеп – що таке гарантія

Гарантія виробника (продавця) – зобов'язання перед споживачем відшкодувати вартість товару, замінити чи відремонтувати його, якщо він не відповідає технічним характеристикам. Послуга надається безкоштовно. Покупець має право на відшкодування своїх витрат у наступних випадках:

  • опис товару не відповідає його реальним фізичним параметрам;
  • не підходить за призначенням;
  • технічні характеристики під час експлуатації не відповідають таким, що заявлені у технічній документації;
  • обладнання було неправильно встановлено або експлуатується через помилки у технічній документації.

Терміни гарантії залежать від виду товару, популярності виробника. Середній термін для країн Європи та США становить 2 роки, деякі товари – до 5 років. Чим більший гарантійний термін на товар, обладнання, тим вища довіра до постачальника і якість його продукту.

Гарантійний строк для теплої підлоги

Гарантійний термін на підлогові системи опалення залежить від їхнього виду та популярності виробника. Середні показники дивіться у таблиці.

Вид нагрівальних елементів

Терміни гарантії виробника

Інфрачервоні плівки

10–15 років

Мати, резистивний кабель

15–20 років (але може безперебійно працювати до 50 років)

Водяна підлога

До 10 років на всю систему, на монтаж – 2 роки.

Повернути або обміняти підлогову систему опалення можна у строки, що встановлені законодавством України. Якщо вона не була використана, немає зовнішніх пошкоджень, то теплу підлогу можна повернути протягом 2 тижнів після покупки. Витрати на доставляння устаткування до магазину – це сфера відповідальності покупця.

Вимоги при поверненні:

  • всі елементи системи опалення повинні бути цілими, без ознак експлуатації;
  • коробка має бути без пошкоджень;
  • якщо є заводський брак, то продавець має право відправити товар на експертизу. Терміни встановлює продавець, але у середньому це 30 днів. При цьому на комплектуючих теплої підлоги не повинно бути ознак експлуатації.

Рекомендації для покупців

При покупці теплої підлоги відразу уточнюйте, чи гарантія виробника поширюється на неї при самостійному монтажі. Багато користувачів намагаються заощадити на цьому моменті. Якщо не поширюється, наші експерти рекомендують скористатися послугами професіоналів.

Якщо система зламалася з вашої вини, не намагайтеся приховати це від продавця. У фахівців є свої методи виявлення причини несправності. І якщо система пошкоджена через перегрівання певної ділянки (на якій стоять масивний комод), це буде встановлено.

При покупці уважно треба поставитися до заповнення гарантійного талона, дотримання всіх перевірок працездатності кабелів, інфрачервоних плівок.

Related Posts

Меню