Гараж – це місце для зберігання автомобіля, інструментів. Часто приміщення переоснащують під робочу зону, тому для комфортного перебування потрібна температура від +18 градусів і вище. У зонах із різко континентальним кліматом, сильними морозами бажано підтримувати у ньому позитивну температуру. Це полегшує процес виїзду з гаража, перешкоджає промерзанню автомобіля.
Тепла підлога – це зручний варіант обігріву робочої зони, місця для зберігання автомобіля. Яку систему опалення підлогу вибрати розповідають наші експерти.
Обидві системи дозволені для обігріву гаража. Якщо ви вибираєте водяну, то бажано, щоб гараж був прибудований до оселі. Якщо він використовується як робоча зона, а власник перебуває в ньому щонайменше 8 годин поспіль, то водяна система є максимально ефективною.
Мінуси рішення – неможливо локально регулювати температуру у приміщенні. Для робочої зони достатньою температурою повітря є +18–21 градус, а для зберігання автомобіля – кілька градусів вище за нуль. А температура теплої підлоги і в будинку, і в гаражі буде +26–27 градусів, що значно підвищить витрати на опалення.
Електрична підлога – найкраще рішення, її можна регулювати локально. Вона не залежить від будинку, може бути обладнана у гаражі, який не примикає до основних споруд на ділянці, у гаражному кооперативі. Якщо гараж використовується як робоче приміщення, то опалення включатимуть лише під час перебування у ньому. Цього достатньо для підтримки позитивних температур, які необхідні при зберіганні автомобіля у темний час доби.
Гараж – це місце, де знаходиться автомобіль із вагою від 900 кг і вище, робочі інструменти, небезпечні рідини. Підлогу бетонують або укладають кахельну плитку. Тобто ІЧ-плівка як система опалення відразу ж відпадає, тому що її укладають під ламінат, килимове покриття або паркет.
Нагрівальний мат – тонкий резистивний кабель, який монтується у плитковий клей. Може використовуватись для організації теплої підлоги у робочій зоні гаража. Машину на нього ставити не рекомендовано. Алюмінієвий мат витримує габаритні меблі, але не вагу автомобіля.
Резистивний кабель укладають у стягель з бетону. Його товщина становить 6–10 см. Це дозволяє витримувати високі навантаження, у тому числі й вагу автомобіля. Крім цього, це бюджетний варіант для організації підлогової системи опалення.
Мінус рішення – тривалий період вистоювання після заливання стягеля. Тобто користуватися гаражем можна буде за 4 тижні після організації теплої підлоги.
Для будь-якого виду теплої підлоги потрібне встановлення терморегулятора. Кабелі нагріваються до 60–70 градусів. По підлозі буде неприємно ходити, у приміщенні буде спекотно та душно. Крім того, температура кипіння бензину становить +33 градуси, а випаровування збільшується, починаючи з 30 градусів. Його пари в повітрі небезпечні для здоров'я, може статися займання.
Терморегулятор дозволяє підтримувати приємну температуру в приміщенні, економить до 70% електроенергії.
Кабельні системи обігріву підлоги – це гарний варіант для гаража або робочої зони. Але при розробці проекту потрібно ретельно зважити чинники довкілля, розрахувати власний бюджет.
Залишились питання? Зверніться до наших фахівців. Розповімо про плюси та мінуси різних систем опалення підлоги, підберемо комплектуючі виходячи з ваших побажань.