Facebook Pixel

Категорії товарів, які повертаються/не повертаються

Не повертаються ті товари, які вже різались або підрізали під параметри -  підкладка, самрег та інфрачервона плівка.Всі інші товари, які не різались під розмір - відносяться до товарів які повертаються.

Повернення товару належної якості:
1. Повернути придбаний товар.

2. Написати заяву про обмін або повернення товару, додавши до неї розрахунковий документ (якщо надавався — гарантійний талон).

3. Надати паспорт для посвідчення особи.

При поверненні товару, кошти, сплачені за товар, будуть повернені Вам протягом 7 (семи) днів.

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Повернення товару не належної якості:
У разі, якщо ж товар був у користуванні, кожен випадок розглядається індивідуально.

У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх.Повернення коштів або перевідправка товару можлива ЛИШЕ після отримання та огляду повернення. Врахуйте, що кошти зараховуються покупцю на картку через 72 години з моменту оформлення повернення коштів.
*Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром!

         Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну (14 днів) покупець має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, дефект виник з вини виробника, сильне механічне пошкодження товару.


У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), Ви маєте право за своїм вибором:

1) повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;

2) замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у магазині.

Повернути кошти за товар або замінити на аналогічний Ви маєте право у разі дотримання наступних умов:

1. Наявність істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця підтверджені висновком експертизи (за необхідності).

Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

2. Гарантійний строк на товар не закінчився.

3. Збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату.

 

Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити.
У разі самостійної доставки пошкодженого товару покупцем: м.Київ, вул.Лисогірська 8

У разі повернення товару транспортною компанією, відправка здійснюється на склад транспортної компанії у м. Києві. Перед відправкою треба обов’язково зв’язатися з оперетором для уточнення транспортної компанії, контактної особи одержувача та іншої інформації.
Терміни та умови повернення коштів
За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:

– Звернутися до продавця і написати заяву на повернення грошей.
– Заповнити стандартний бланк повернення, в якому необхідно вказати причину повернення
– Повернути придбаний товар в цілій упаковці і з повною комплектацією
– Надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек.
– При відсутності товару на складі на момент оплати грошові кошти повертаються негайно, способом, яким проводилася оплата

Повернення грошей здійснюємо протягом 7 днів з моменту отримання повернення згідно Закону України “Про захист прав споживачів:” Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів “

Методи оплати

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Коли трапилася будь-яка помилка з нашого боку

Ми твердо переконані, що ваше замовлення щоразу має бути ідеальним. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, які залежать від людського фактору.

У разі, якщо ми помилилися - привезли вам неякісний товар або товар із поганим терміном, не додали щось у замовлення або ж помилилися інакше - ми за власний рахунок виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або зателефонувавши у контакт-центр.

Повернути товар можна протягом 14 днів з моменту покупки — якщо дотримані наступні умови повернення товару:

Товар не використовувався;
Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
Збережено розрахунковий документ з датою продажу

Від наших клієнтів ми просимо тільки одного: якщо ми припустилися помилки з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нас про це.

Нам дуже важливо знати про всі помилки, яких ми припускаємось, для того щоб максимально швидко виправляти їх і робити все можливе для того, щоб не припускатись їх у майбутньому.

Повернення коштів
Після отримання нами товару та при повній його відповідності вимогам, описаним вище, вам буде повернено гроші.

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей провадиться у строк до 7 днів з моменту отримання поверненого товару.

Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, якою було сплачено замовлення.Звертаємо вашу увагу на те, що у разі оплати товару банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.

 

Меню